måndag 17 januari 2011

Folk!

Haft en helvetisk dag idag på jobbet.
Det här med att jobba med kunder är inte alltid så lätt... utan påfrestande så in i helskotta! GAHHAAHA!
Värsta är när jag vet att jag har rätt och kunden påpekar att "kunden har minsann alltid rätt" fast det liksom inte riktigt funkar så...

Tog ut mina agressioner på ett skivstångspass på Friskis.
Gött!

Jag vill ha sommar och sol, känna värme, höra fågelkvitter, kunna sola, kisa mot solen och känna doften av liv.
Jag vill även ha en stor jävla godispåse, super-ostbågar, en kall Innis & Gunn Highland Cask-öl, en sherrylagrad whirre på sidan och känna att livet är gött.

Men har jag något?
Whisky har jag men inte att dricka en måndag, får bli fredagens götte...


















Sammet & Ludwig, favoritpojkarna ;)
Rockweekend Festival 2009

Inga kommentarer: