tisdag 16 augusti 2011

Better To Be Hated For What You Are Than Loved For What You're Not

Jag är så nyfiken!

Det var en skum vecka förra veckan, 3 okända snubbar i Karlstadtrakten adda mig på ansiktsboken, och det mina kära vänner hör inte till vanligheterna...
En tryckte jag bort direkt då det inte var något gemensamt alls mer än en gilla-markering på en nattklubb i stan (fyfan vilken töntig mening, haha), en har jag inte svara på för det är en skum typ som vi träffar genom jobbet, och denna människa kan jag inte komma på har sagt ett enda ord till mig...

Och den tredje då.
Känner inte igen namnet, men vi hade gemensamma vänner, så jag tryckte ok.
Bara det att jag nu i efterhand insett att jag förmodligen aldrig träffat människan, haha!
Och inte fasen har han vart online heller så man kan fråga...

Så nyfiken som jag är så fråga jag ut en av de gemensamma bekanterna och han berätta lite. Tyckte jag skulle "lägga in en stöt" och att "han är ett bra kap".
Men jag vet ju fortfarande inte vem människan är!
Haha, känns stabilt!
Lite spännande men samtidigt nördigt as hell.
Nu kan jag ju inte bara släppa det.

Och han verkar se jäkligt bra ut...


Inga kommentarer: