måndag 24 oktober 2011

Take Me To The Top


























Ja jävlar ni!
Inget dåligt första släpp av SwedenRock... Fantastiskt!
Mötley kommer bli grymt att se igen (srf 2005 samt globen 2007), Edguy är alltid fantastiska och vi får väl se vilka gamla godingar de plockar fram till festivalsetlisten. GammaRay är med tipptopp (haha bra ord) å Danko ska bli kul att se...

Insåg även att det är ju löning imorn så lika bra att passa på, så biljetten inhandlades nyss.
Vilka jag drar ner med och hur jag gör med jobbet får lösas senare.
Sådana saker löser sig alltid.


1 kommentar:

Linnea sa...

Hoho, jag såg också det idag. En kille på jobbet kom och visade mig och mallade sig över att han ska dit. :o) Han sa att han skulle hälsa Edguy från mig. Jag svarade att jag får se Edguy redan i februari, så jag hälsar dem först! :D