lördag 12 januari 2013

Hush

12 januari.
Dag 12 utan godis, utan snacks och utan bakverk.
Och det går bra!

Iofs har jag varit upptagen mellan 06.30-20.30 i princip varenda dag, all min tid har gått ut på mat, jobb, mat, träning och sen mer mat och försöka få mina 7-8h sömn varenda natt.
Tufft Ja.
Men det går.

När jag varit sugen?
En kopp te, neutrala nötter, uppvärmda bär med nåt. Och festar till mellanmålskvargen med kokos!

Mina dagar;
-Frukost 1: 2 ägg, en espresso, B+C-vitaminbrus samt järntablett +D-vitamintablett
sen cyklar jag till jobbet och jobbar 1 1/2h.
-Frukost 2: Neutral yoghurt med havreringar (utan tillsatt socker)
-Mellanmål 1: kvarg med bär
-Lunch: något hemlagat, lika delar protein och kolhydrater samt lite fett.
-Mellanmål 2 (innan träning): oftast scrambled eggs ca 4 ägg och en knäcke.
-Sen frukt precis innan träning.
-Proteinshake precis efter träning.
-Sen middag: oftastnåt lätt, veg. fileer i ugn som jag sen äter med färskost eller liknande.
och sen innna läggdags; kaseinprotein.. smakar skit men har slutat vakna mitt i nätterna av att vara hungrig så alltid nåt :)

Hela mina dagar går ut på att äta ;)



Inga kommentarer: