fredag 16 december 2011

Can't Find A Better Man

Jag är så jävla trött.
Snittat 4,5h sammanhängande sömn den senaste veckan.

Vette fan vad det beror på.

Hur som, fick inte tag i ståbiljetter till Pearl Jam.
Ticnet må vara Sveriges sämsta sida ever i världshistorien. Via Livenation och förköpet i onsdags funka det inte alls, i onsdags vägrade ticnet ta Firefox och låste sig vid betalstadiet. Och Explorer funkar inte på jobbet då serverbytet för 8 dagar sen fortfarande stördar sig.
Men världens bästa pappa hjälpte så nu har jag två sitt vid den övre sektionen på högersida scen.

Första gången någonsin i mitt 26åriga liv jag har sittplats på en konsert.
Men jag tror det kan funka, Eddie Vedder är en fantastisk man.

Annars?

Glodde musikhjälpen igår kväll och spana in Markus i Engel, å helvete vilken fin snubbe. Crush! Haha! (Jag må vara en kärring numera men vissa saker gör en 14 igen...)

Svinigt seg, jag ska sova.
Sista Sookie Stackhouse-boken snart utläst, och de är lättlästa och jävligt bra, LÄS!

Tänkte ta en bild och lägga in, inser att jag sitter i piketröja från jobbet, noppriga mjukisbralls, raggsockor, glasögon och har håret i en knut.
jag ser för jävlig ut.

Så nej.

Jag tror jag behöver en rejäl fylla utan hämningar och ångest.
Och utan bakfylla tack ;)

Inga kommentarer: