söndag 4 december 2011

If You Can't Do It Right Try Again




Börjar nu efter en vecka med halsont, slem, hosta, nästäppthet och snorande, kroppsvärk, konstant huvudvärk och noll ork whatsoever äntligen piggna till och känna att jag faktiskt vill göra saker och ting.
Eftersom jag inte varit sjuk eller haft känning av någon sjukdom alls på över ett år har det varit förjävligt rent sagt haha.

Men men!

Igår gjorde jag chokladtryffel med muscovadosocker (fantastiskt gott, smälter i mun) samt lakritskola med chokladöverdrag. Fortsätter gottehelgen med att nu ha en saffransbullsdeg på jäsning. Ska bli några vanliga lussebullar samt saffranssnurror emd mandelmassafyllning.

Lyssnar in mig på D-A-D's senaste, och jag gillar den mer å mer.
9 mars kommer de till Karlstad (dock samma dag som farsan fyller 60, här får förhandlas...) och jag tänker nog gå.

Svammel Svammel.

Inga kommentarer: