söndag 1 juli 2012

Wake Up Dreaming Black

Jag har verkligen inget annat för mig än jobb, mat och träning.
Typ.

Veckans träning; (ja, jag är knäpp å börjar på söndagen, bra start liksom ;))
Söndag: Skivstång Intervall 75 min + 1km springning (12km/h)+ 1km gåing (8km/h) efteråt
Måndag: Gym, mage/rygg
Tisdag: Gym, axlar/bröst/armar
Onsdag: Kondis... jogg/inlines/spinning eller nåt (tråkdag!)
Torsdag: ev Skivstång, annars vad jag känner för i gymmet.
Fredag: Ska försöka få plats på ett TMI-pass på friskis...bara 4 platser! Annars Gym Helkropp
Lördag: VILODAG ev promenad om vädret tillåter innan jag drar till Stockholm å Pearl Jam!

Kan bli bra vecka.
Ska försöka skriva matdagbok med... Jag är så fruktansvärt trött på att äta en massa skit ISTÄLLET för riktig mat. Hur jävla svårt ska det vara?

Inga kommentarer: