lördag 29 december 2012

All These Changes Taking Place

Om jag precis ätit 15st tofifee?
Om jag innan det tryckte i mig en påse naturchips?
Om jag dessutom innan chipsen ätit middag bestående av 3 qournfiléer med vitlöksfärskost och ugnsstekta rödbetor?
Om jag innan det åt risgrynsgröt och godis till lunch?
Om jag innan det åt blåbärshavregrynsgröt och 3%mjölk till frulle?

Har de senaste veckorna levt på mackor, ägg samt godis och snacks.

Det krävs inte ett geni för att förstå att det måste bli ändring.
Inga mer snacks och inget mer godis.
Mer RIKTIG MAT.

Januari månad blir detoxperiod.

Med smygstart imorn, då grönsaker och dip får stå för småätandet.
(och nej, jag klarar inte av att sluta med småätandet helt...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sätt upp många delmål och belöna dig för varje. Det underlättar att du inte ger upp på vägen.