söndag 30 december 2012

Spirit Soul And Heart

2012.
Året då jag tränat massa.
Hittat mig själv.
Varit lugn i mig själv.
Och faktiskt gjort saker FÖR mig själv.

Gått på konserter SJÄLV.
Sagt nej till saker jag verkligen inte velat.
Och framförallt, lyssnat på mig själv.

Att jag sen sista delen mått lite halvdant fysiskt är en annan femma.
Man kan inte vara på topp jämnt.
Men med tennisarmbåge (haha, jag har lyckats med detta, högerarmen naturligtvis...), trötthet och lingonveckoproblem som lett till ett antal läkarbesök&sjukhusbesök så är jag inte helt 100, men jag kommer väl bli det.
Så småningom.
Och jag klarar mig, klarar min vardag och klarar massa annat med, så synd om mig är det inte!

2013 kommer bli grymt.
Känner det redan nu, med jäkla massa konserter, fina vänner samt lite olika mål.

Så det är bara att köra!
Nu jäklar ;)



GOTT NYTT ÅR ALLA!



1 kommentar:

Neha sa...

Snygg T-shirt/Linne:D