lördag 18 juni 2011

Don't wanna know where the sinners go...

Helloween's 7 Sinners platta bara växer och växer för varje lyssning. Visst, det är ingen ny Keeper-platta men ändock grym så in i helsike.
Jag gillar Andi's röst, gjort det sen Dark Ride-plattan och låten "If I could fly" (ni 80-talister, visst var den etta på Voxpop några veckor? Jag vill minnas det i alla fall...), säregen och passar grymt bra in i musiken. Och hans texter fastnar jag för...
Helloween håller än, helt klart!

Annars händer inte mycket ska ni veta. Ledig dag och slappt som bara fasen. Dricker nu kaffe för andra gången idag, nybryggt Gevalia Intensivo är annat än det vi har på jobbet i veckorna...

Kvällen bjuder ev på pizza och slöing med några vänner. Slappt är bara förnamnet. De andra tar nog en öl eller två till, själv har man ju alkoholstopp till semestern då det blivit alldeles för mycket den senaste tiden, och alldeles för lite träning. Tråkig och tönt må jag vara, men det är faktiskt jäkligt gött... träningsresultaten märks & syns bättre och man får så jäkla mycket tid till annat än att vara bakis.
Så imorgon är det jag som ska ut och springa... Good Luck till mig själv! :D




















Haha, efter Helloweens spelning på SwedenRock bad vakten som stått framför mig under hela konserten mig att stå kvar. Står kvar kanske 10-15 min själv och blir svinigt jävla nervös... Varför? Sen samlades 5 vakter framför mig och ger mig Helloweens setlist! Haha! Plektrumet fick jag av snubben bredvid mig under konserten "för han hade så många plektrum hemma"... Hur fanatisk såg jag ut den konserten?

Inga kommentarer: