lördag 25 juni 2011

A Good Day for The Crows

Midsommardagen.

Förra året vaknade man i Berlin, vi vandra runt i stan och hamnade på en strand mitt i stan. Det var helt stört, de hade kört dit en jävla massa sand, satt upp staket och detta var utanför ett stort köpcentra. På ena kortsidan en bar med Heinikenservitörer och servitriser, andra sidan var en scen uppbyggd med världens jävla tv i.
Och där kolla vi fotboll.
Drack öl.
Solen stekte.
Det var fanimig livet.

Här sitter jag nu 2011.
Nyss käka megafrulle själv, innan det var jag ute och sprang (!!).
Vaknade tidigt för att det blev tidigt och nyktert igår.
Ingen som helst lust eller ork till att supa och vara ute, umgicks med några polare och bara tog det lugnt.
Och nu ska jag tvätta.

Och om 6 dagar gör jag sista arbetsdagen innan 4 veckors semester...

Vad fan ska jag göra?

Inga kommentarer: