torsdag 16 juni 2011

Hearts beating fast

Let's make this moment last!

Återigen, gött att man kommer ihåg att blogga!
Haha, skräll!

Sen sist, jobb, träning, levt livet och varit på swedenrock.
Insåg att jag varit där sen 2005, vilket iår var 7-årsjubileum! (varför känner man sig alltid lika ny när man väl kommer dit?)

Inga minusgrader iår, bara lite regn och en jävla massa sol, i alla fall om man jämför med åren innan... Första åren jag var på festivalen var det potthett och man örka liksom inte göra något pga värmen, men efter senare års misärväder har jag inte klagat på värme och sol...
Att sova i ett tält med minusgrader på nätterna samt spöäckelregn vaken tid är inget jag rekommenderar!

Festivalen var fin, massa öl, bra bekantskaper och fick äntligen se Helloween och de var grymma! Front row framför Sascha... Den karln får någon gärna para ihop mig med, jag tackar absolut inte nej... Helsikes så het! :D

Annars gilla jag Ghost, aldrig sett innan men det var en upplevelse.
Joan Jett var sjukt grym, hon håller än!
Saxon körde 747 så jag var förjävla nöjd.
Raubtier funka gött med.
Duff McKagan's Loaded sög så vi stack efter bara ett par låtar...
The Haunted däremot var svinigt grymma!
Rhapsody of fire var fint att lyssna på i gräset.
Iced Earth var helt klart godkända.
BLS orka jag inte se hela, men det funka...
Hardcore Superstar, crashdiet, Judas Priest & Whitesnake tänker jag inte kommentera då jag inte riktigt har något bra att säga om dem alls :)
Ozzy var en glad gubbe och det var kul att se och höra låtarna live, men tja, han börjar bli gammal...

Så, bilder kanske kommer om jag orkar logga in här nåt mer :)

Inga kommentarer: