söndag 24 juni 2012

Journey Through Pressure

Dagens träning;

Uppvärmning 10 min Crosstrainer

8*3 set
-Latsdrag på maskin (35/35/40kg)
-Bicepscurl (12,5/12,5/15kg)
-Tricepspress (12,5/12,5/15kg)
-Funkisband Low Row
-Funkisband High Row
-Funkisband Bröstpress
-Kettlebell bicepscurl/axelpress/tricepspress (12kg)
-Kettlebell Russian twist (16*3, 12kg)
-Plankan med fötterna på stepbräda, armar raka. klapp på axel, MAX

Avsluta med stretch.
Dagens fokus låg på rygg, men som vanligt när jag är på gymmet slinker det in övningar jag bara är sugen på att göra... Klara bicepscurl 1set med vikt 15! (jag hatar att träna armarna, mjölksyra direkt och ingen kraft, har stått still med 12,5kg i ett halvår).

Imorgon borde jag köra något fys, vad får vi se.
Tisdag blir det cirkelträning helkropp.

Sen får vi se vad jag känner för (jag måste ha lust och känna för att träna just det jag har tänkt göra, annars blir det bara blaha av hela skiten).

Godnatt.

Inga kommentarer: