söndag 3 juni 2012

Old Spirit Soul

Jävligt givande helg.

AW i fredags hos en på jobbet. Förjävla fint hus med väldigt öppet planlösning samt med sjöutsikt. Bjöds på mat och en jävla massa alkohol...
Campari & juice, vin,öl, gin&Lemon *3 samt 2*whisky.
Behöver jag nämna att jag vart full och tjötig?
Jag har liksom inte druckit mig berusad på nästintill ett år!!
Fyfan för alkoholbiverkningen, tror jag skulle diskutera jobb och idéer med alla... Inte så smart, man får väl se vilka kommentarer man får imorn på jobbet.

Så lördagen, vaknade alldeles för tidigt (05,30), gick upp alldeles för tidigt (07,45) och spenderade dagen med att ha världens ångest (alltså ingen fysisk bakfylla utan enbart psykisk). grina några gånger, kände mig värdelös några gånger, tom helt enkelt.
Handlade lite inför swedenröck, vin, försökte få tag i bralls (fail), kylväska, dricka samt lite godis.

Hann med en promenix med, handlade pizza och kollade 6 avsnitt av True Blood s4.
Behöver jag nämna att ångesten inte riktigt gav med sig med skitmaten?

Att jag aldrig lär mig.

Idag har jag levt med världens magknip, lite mer ångestkänslor, slängt skräp samt handlat lite igen.
Och tränat.
Trodde inte det skulle gå men tji fick jag.

Helgkonstaterande; Efter Swedenröck blir det fanimig ingen alkohol mer.
Finito.
Det är inte värt det.


























Helt omotiverad festivalbild från Rockweekend 2009. Blött?

1 kommentar:

Liie sa...

tackar så mycket för kesellatipsen, det med hallon funkar faktiskt ganska bra, man vänjer sig :) honung och nötter det ska jag testa på senare då min FitnessFight är slut, det låter gott! hoppas du har det grymt på sweden rock!!